Artikelen in het Nederlands
Verver, S, Vervloed, M.P.J., Yuill, N,. & Steenbergen, B (2019). Playful learning with sound-augmented toys: a comparison between children with and without visual impairments. Journal of Computer Assisted Learning, 36,147–159.
De Vaan, G., Vervloed, M.P.J., Knoors, H., & Verhoeven, L. (in press). Profiles of Stereotyped Behaviour in People with Combined Sensory Impairments and Intellectual Disabilities. British Journal of Visual Impairment. PDF https://doi.org/10.1177/0264619619890901.
Verver, S., Vervloed, M.P.J., & Steenbergen, B. (2020). Characteristics of peer play in children with visual impairments. Research in Developmental Disabilities 105, 103714. PDF https://doi.org//10.1016/j.ridd.2020.103714
Hieronder staan publicaties waarnaar u kunt linken door op het DOI-nummer te klikken. U komt dan terecht op de website van de uitgever van het tijdschrift.
U kunt het document downloaden door op de link PDF te klikken. Omdat in de meeste gevallen het copyright bij de uitgevers van de publicaties berust krijgt u niet de gedrukte versie van de publicatie te zien maar een proefdruk of manuscriptversie.
Op de home page staan links naar repositories (Researchgate, ResearchID) waar u ook publicaties kunt vinden.
Boeken en boekhoofdstukken in het Nederlands
Laatste aanpassing Mathijs Vervloed 07-09-2020